Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Καθαριστής / Καθαρίστρια (καθαριστές) ζητούνται απο εταιρία καθαρισμού στο Karlsruhe - Γερμανία

Καθαριστής / Καθαρίστρια (καθαριστές) ζητούνται απο εταιρία καθαρισμού στο Karlsruhe - Γερμανία

Καθαριστής / Καθαρίστρια (καθαριστές) ζητούνται απο εταιρία καθαρισμού στο Karlsruhe - Γερμανία

Reinigungskräfte

  - 26.01.2014
Städtisches Klinikum Karlsruhe GmbH - Karlsruhe
Die Karlsruher Versorgungsdienste im Sozial- und Gesundheitswesen GmbH (KVD)sind ein Tochterunternehmen des Städtischen Klinikums Karlsruhe gGmbH und erbringen Servicelei...

15 σχόλια:

  1. endiaferomai gia aythn thn douleia...an einai k xreiazeste atoma to thl m einai auto 699194724

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενδιαφερομαι αμεσα για την θεση παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου 6938908255

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ισχυει ακομα η αγγελια τηλεφωνο μου ειναι 6984 475 315

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ta tilefona mou ine: 004917675443062-germaniko kai 00306982057732-eliniko.Endiaferoume,an ishi akoma i angelia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια Σας ..! Ονομαζομαι Εμιλιανο Ζιφλε , Ειμαι απο Αλβανια , Βεβεα εζισα στην ελλαδα 13 χρωνια , αλλα εχω 2 χρωνια που γυρισα Αλβανια λογος ανεργειας στην Ελλαδα . Αν καπιος εχει προβλιμα με το τη ειμαι προβλιμα του , Εγω δν ασχολιθικα ποτε το τη εναι ο καθενας , γουρουνια υπαρχουν πατου οποτε δν με απασχολη καθολου αφτο ... Εχω αμεση αναγει να βρω μια δουλεια για να προσφερω στη οικογενια μου τα απαρετιτα , ειμαι 35 χρωνον και δν βλεπω φος για το μελλον μου εδω που βρισκομαι στη Αλβανια .. Θα παρακαλουσα αν καπιος πραγματικα μπορει ας βοιθιση γτ ειμαι σε καταστατση αναγεις αν δεν ειμουνα δεν θα το ελεγα ... Εχω ενα κοπιτσακι 5 χρωνον και ενα αγορακι 9 μινον , Τροπος επικοινονιας μαζι μου ειναι το -----> https://www.facebook.com/aimilios.thessaloniki <------ Εχω δουλεψει Αγροτικες δουλιες οπος ΖΩΑ " σε μαντρα Αγγελαδες και Προββατα " ΟΙΚΟΔΟΜΗ για 8 χρωνια Μπετα , Σε Εργοστασιο Αλυμινιου Νεα ΣΑΝΤΑ < ΚΙΛΚΙΣ > ELVIAL & ALMACO 4 Χρωνια ... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΕΙ ΠΟΛΥ ..ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΣΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΙΤΟΠΙΣΤΕ ΑΦΤΟ ΤΟ ΜΗΝΙΜΑ ... https://www.facebook.com/aimilios.thessaloniki <<------ ΕΔΩ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΟΝΙΑΣ ... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΙΘΙΣΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. hallo ich heiße Lefteris Sampsonidis mein deutsch ist nicht so gut aber ich möchte nach einer Arbeit suchen konnten Sie mir bitte weiterhelfen?? mein handy ist 004915737703873 und 00306980661112

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλησπερα σας ειμαστε ζευγαρι και ενδιαφερομαστε για την αγγελια παρακαλω αν ειναι δυνατον εποικηνωνηστε μαζι μας στο 00306971567923 σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα σας, είμαι η Μαριάνθη, είμαι Ελληνίδα κι ενδιαφέρομαι για την δουλειά αυτή. Το κινητό μου: 6974252993

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kalispera imaste zevgari ke endiaferomaste gia tin aggelia 8a xaroume an epikenonisete mazi mas sas efxaristoume 00302310\602129 00306980282450

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. στη Γερμανια δεν μπορεις να συτηρηθεις με μια τετοια δουλεια μονο γτ σε εχουν 4ωρα πληρωνεσαι υπερωρια και μεχρι να σε κανουν αοριστου συμβολαιο εισαι με 6μηνα ..ξυπνησαν κι αυτοι δεν ειναι οπως παλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας παρακαλώ πολλή ενδιαφέρομαι για δουλειά.Είμαι μόνη μου με τρία παιδιά.Δούλευα στην Ελλάδα καθαρίστρια σε νοσοκομεία.Σας παρακαλώ στειλτε μου μήνυμα στο:mpiamina14@gmail.com ή στο τηλέφωνο 015753186469.
    Το όνομα μου είναι Ολυμπία.
    Σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας παρακαλώ πολλή ενδιαφέρομαι για δουλειά.Είμαι μόνη μου με τρία παιδιά.Δούλευα στην Ελλάδα καθαρίστρια σε νοσοκομεία.Σας παρακαλώ στειλτε μου μήνυμα στο:mpiamina14@gmail.com ή στο τηλέφωνο 015753186469.
    Το όνομα μου είναι Ολυμπία.
    Σας ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενδιαφερομαι για την δουλεια μενω στο μπρουκσαλ με λενε σωτηρη και ειμαι 25 χρονον 004915213963724

    ΑπάντησηΔιαγραφή